1. Τι πρέπει να κάνω, ώστε να μπορώ να παραγγείλω;

Για να μπορέσετε να κάνετε μια παραγγελία βασική προϋπόθεση είναι να είστε ενήλικος/η.

Δεν είναι απαραίτητο να είστε εγγεγραμμένος χρήστης.

2. Πώς γίνεται  μία παραγγελία;

Παραγγελίες μπορείτε να κάνετε στο organicbeauty.gr όλες τις ώρες και τις ημέρες, ή μέσω τηλεφώνου  στο 210-6729158 από Δευτέρα-Παρασκευή  10:00 – 18:00.

Η διαδικασία παραγγελίας μέσω του organicbeauty.gr πραγματοποιείται ως εξής :

Διαλέξτε το προϊόν που θέλετε και κάντε “κλικ” στο ροζ πλήκτρο με την ένδειξη “buy now” ή “αγόρασέ το”.  Με αυτόν τον τρόπο απλώς βάζετε στο ηλεκτρονικό σας “καλάθι” το συγκεκριμένο προϊόν.
Μπορείτε να ελέγχετε τα προϊόντα που έχετε στο καλάθι καθώς και το σύνολο της αξίας τους ανατρέχοντας πάνω δεξιά στη σχετική ένδειξη.
Ολοκληρώνετε τις αγορές σας κάνοντας “κλικ” στο ΚΑΛΑΘΙ (πάνω δεξιά) όπου επιβεβαιώνετε ή μεταβάλλετε τα περιεχόμενα του καλαθιού σας.
Κατόπιν περνάτε στη φόρμα όπου δίνετε τα στοιχεία που απαιτούνται για την αποστολή των προϊόντων (Ονομ/μο, διεύθυνση, κ.λ.π.) και επιλέγετε τρόπο πληρωμής.
Ανάλογα με τον τρόπο πληρωμής το σύστημα σας καθοδηγεί περαιτέρω (βλ.παρακάτω).

3. Ποιοί τρόποι πληρωμής παρέχονται στο organicbeauty.gr;

Πιστωτική κάρτα μέσω της διεθνούς υπηρεσίας PAYPAL  (σύντομα διαθέσιμο).
Πιστωτική κάρτα μέσω της Winbank (Τράπεζα Πειραιώς) (σύντομα διαθέσιμο).
Κατάθεση μετρητών σε τραπεζικό λογαριασμό (Τράπεζα Πειραιώς).
Αντικαταβολή (επιπλέον χρέωση €3,00).

4. Οι αναγραφόμενες τιμές περιλαμβάνουν Φ.Π.Α;

Ναι, όλες οι τιμές είναι οι τελικές δηλαδή περιέχουν Φ.Π.Α.. Δεν συμπεριλαμβάνονται πιθανά έξοδα αποστολής, για τα οποία όμως υπάρχει σαφής ένδειξη κατά τη διαδικασία παραγγελίας. Επίσης οποιοδήποτε άλλο κόστος προκύψει σας γνωστοποιείται σαφώς και εμφανώς πριν ολοκληρώσετε την παραγγελία.

4. Πώς καταλαβαίνω ότι ένα προϊόν είναι διαθέσιμο;

Όπου εμφανίζονται προϊόντα εμφανίζεται και η διαθεσιμότητά τους. Τα διαθέσιμα προϊόντα αποστέλλονται άμεσα. Αν το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο, η αποστολή του εξαρτάται από την κατασκευάστρια εταιρία. Σε κάθε περίπτωση θα ενημερώνεστε από εμάς σχετικά.

5. Μπορώ να διορθώσω ή να ακυρώσω την παραγγελία μου;

Ναι, αρκεί να μην σας έχει ήδη αποσταλεί. Οι παραγγελίες κάθε ημέρας αποστέλλονται σε εσάς συνήθως το πρωί της επόμενης εργάσιμης. Για τέτοιο θέμα επικοινωνείτε με το 210-6729158 ή στο email [email protected].

6. Πώς ξέρω ότι η παραγγελία μου απεστάλει με επιτυχία;

Θα λάβετε e-mail με την επιβεβαίωση αλλά και όλες τις λεπτομέρειες της παραγγελίας σας.

7. Πότε θα παραλάβω τα προϊόντα της παραγγελίας μου;

Αν τα προϊόντα που παραγγείλατε είναι διαθέσιμα, η παραγγελία φεύγει το πρωί της επόμενης εργάσιμης. Διαφορετικά επικοινωνούμε μαζί σας για να σας ενημερώσουμε για την προβλεπόμενη ημερομηνία αποστολής.

Οι αποστολές μας γίνονται μέσω εταιρείας ταχυμεταφορών (courier), άρα ο χρόνος που μεσολαβεί έως την παράδοση των προϊόντων σε εσάς είναι από 1 – 3 ημέρες ανάλογα τον προορισμό. Εξαιρούνται περιοχές της Ελλάδας οι οποίες δεν εξυπηρετούνται από εταιρείες ταχυμεταφορών όπου εναλλακτικά η αποστολή γίνεται με ΕΛΤΑ. Σε αυτήν την περίπτωση σας ενημερώνουμε σχετικά.

8. Πόσο είναι το κόστος αποστολής;

Για παραγγελίες πάνω από κάποιο όριο αξίας, το οποίο αναφέρεται ρητά στην παραγγελία σας, η αποστολή είναι εντελώς ΔΩΡΕΑΝ. Για μικρότερες παραγγελίες ισχύει τα τρέχον τιμολόγιο της εκάστοτε συνεργαζόμενης εταιρίας ταχυμεταφορών.  Σε κάθε περίπτωση αυτό αναγράφεται ευκρινώς και το βλέπετε προτού ολοκληρώσετε την παραγγελία. Παρακάτω σας δίνουμε μερικά ενδεικτικά κόστη:

Οι χρεώσεις για παράδοση με εταιρεία ταχυμεταφορών (courier) υπολογίζονται με βάση το βάρος της παραγγελίας και το μέρος που αποστέλλονται. Έτσι οι χρεώσεις διαμορφώνονται ως εξής:

Eντός Αττικής έως και 2 κιλά το κόστος είναι περίπου €3 Για κάθε επιπλέον κιλό η χρέωση είναι €1,5.

Eκτός Αττικής (χερσαία και νησιωτική Ελλάδα) έως και 2 κιλά το κόστος είναι περίπου €5. Για κάθε επιπλέον κιλό η χρέωση είναι €1,8.

9. Εκτός από το κόστος του προϊόντος, ποιές είναι οι επιπλέον χρεώσεις που μπορεί να έχω;

Οι επιπλέον χρεώσεις που ενδέχεται να προκύψουν είναι οι εξής:

Έξοδα αποστολής
Έξοδα αντικαταβολής : €3,00 (εφόσον επιλέξετε αυτόν τον τρόπο πληρωμής)
Έξοδα ειδικής συσκευασίας (μόνο σε ειδικές περιπτώσεις)

10. Μπορώ να παραγγείλω κάτι και να το στείλω σε άλλη διεύθυνση σαν δώρο;

Ναι, η διεύθυνση αποστολής μπορεί να είναι άλλη από τη διεύθυνσή σας.  Γι’ αυτό και στη σελίδα με τα στοιχεία που σας ζητούνται, υπάρχουν δύο διαφορετικές φόρμες, μία για τα στοιχεία χρέωσης και μια για τα στοιχεία αποστολής την οποία την συμπληρώνετε ΜΟΝΟ αν είναι διαφορετική από την πρώτη.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Σε περίπτωση που επιλέξετε “αντικαταβολή”, θυμηθείτε ότι η πληρωμή θα γίνει από τον παραλήπτη!

11. Έλαβα λάθος προϊόν στην παραγγελία μου, ή ένα προϊόν λείπει από την παραγγελία μου. Τι μπορώ να κάνω;

Επικοινωνήστε μαζί μας εντός 10 εργάσιμων ημερών από την παραλαβή, για να σας βοηθήσουμε.

12. Μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν;

Επιστροφές προϊόντων προβλέπονται στις ακόλουθες περιπτώσεις:

Σε περίπτωση εσφαλμένης αποστολής προϊόντος από εμάς, έχετε δικαίωμα επιστροφής του προϊόντος εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την παραλαβή του. Το προϊόν πρέπει να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, να μην έχει χρησιμοποιηθεί, η συσκευασία του να είναι άθικτη, να περιλαμβάνει το αρχικό περιεχόμενο και να έχετε διαθέσιμη την απόδειξη πώλησής του. Στην περίπτωση αυτή, τα έξοδα επιστροφής θα βαρύνουν το organicbeauty.gr.
Επίσης, μπορείτε να επιστρέψετε το προϊόν για οποιοδήποτε λόγο εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την παραλαβή αυτού. Το προϊόν πρέπει να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, να μην έχει χρησιμοποιηθεί, η συσκευασία του να είναι άθικτη (κλειστή), να περιλαμβάνει το αρχικό περιεχόμενο και να έχετε διαθέσιμη την απόδειξη πώλησής του. Στην περίπτωση αυτή, τα έξοδα επιστροφής θα βαρύνουν εσάς.
Επειδή η ευθύνη για την απώλεια ή τη χειροτέρευση των προϊόντων μέχρι την επιστροφή τους βαρύνει εσάς, σας συνιστούμε οι επιστροφές να πραγματοποιούνται είτε με συστημένο δέμα των ΕΛΤΑ είτε με τη χρήση υπηρεσιών ταχυμεταφορέων (courier).

Σε κάθε μία από τις παραπάνω περιπτώσεις παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας εντός 10 εργάσιμων ημερών στo email [email protected].

Παρακαλούμε όλα τα επιστρεφόμενα να σταλούν στη διεύθυνση: Organicbeauty, Αγ.Βαρβάρας 57 Χαλάνδρι – Αθήνα 152 31.

13. Είναι ασφαλής η online συναλλαγή με πιστωτικές κάρτες;

Η Ortganicbeauty για να εξασφαλίσει τη μέγιστη ασφάλεια στις συναλλαγές σας, συνεργάζεται με 2 κορυφαίους παρόχους τέτοιων υπηρεσιών.  Τόσο η υπηρεσία PAYPAL όσο και η αντίστοιχη της Winbank (Τράπεζα Πειραιώς) αποτελούν 2 από τους ασφαλέστερους τρόπους πραγματοποίησης τέτοιων συναλλαγών.

14. Πώς μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας;

Για οποιεσδήποτε απορίες, προτάσεις, συμβουλές, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας ως εξής:

Με e-mail στη ηλεκτρονική διεύθυνση: [email protected]
Με επιστολή στη διεύθυνση: Αγ.Βαρβάρας 57 Χαλάνδρι – Αθήνα 152 31
Τηλεφωνικά στον αριθμό: 210-6729158 από Δευτέρα έως Παρασκευή, 10:00-18:00